Pomoc - kulturalnysklep.pl
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
 Skip Navigation LinksStrona główna > Pomoc > Reklamacje

koszyk jest pusty

Reklamacje


Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty odebrania towaru.
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez kulturalnysklep.pl przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

Reklamowany produkt (np. posiadający wady fabryczne, uszkodzony w trakcie wysyłki lub wysłany niezgodnie z zamówieniem) wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz numerem konta bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za reklamowany produkt, prosimy odesłać jak najszybciej listem poleconym na adres:
AGORA S.A.
Dział Sprzedaży Wysyłkowej
ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja - kulturalnysklep.pl

Koszty związane z odesłaniem produktu reklamowanego (równowartość opłaty pocztowej), zwrócimy Państwu przelewem bankowym niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


« wróć do sklepu

« wróć do pomocy