LOGO Dla panów - kulturalnysklep.pl
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
 
Skip Navigation LinksStrona główna > Czasopisma > Dla panów

LOGO

LOGO Dla panów

Magazyn dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości.

pełny opis produktu »

Prenumerata roczna (12 kolejnych numerów)
od numeru
  • cena:  255,90 zł Wstaw do koszyka - Prenumerata roczna (12 kolejnych numerów)
    Przesyłka zagraniczna PRIORYTETOWA
Prenumerata roczna (12 kolejnych numerów)
od numeru
  • cena:  219,90 zł Wstaw do koszyka - Prenumerata roczna (12 kolejnych numerów)
    Przesyłka zagraniczna EKONOMICZNA
Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę kliknij tutaj »

Pełny opis produktu:

LOGO

W numerze sierpniowym:

1. Sierpień to idealny miesiąc, by lecieć na Islandię Krótki przewodnik po Reykjaviku

2. Bohater okładkowy: Kamil Grosicki TurboGrosik apeluje: nie śpiewajcie mi już „Przez twe oczy zielone”.

3. Temat numeru: polska piłka nożna. Wywiad z Bogusławem Leśnodorskim (ale nie tylko o piłce), Robertem Lewandowskim i zestawienie piłkarskich powiedzonek.

4. Wywiad z antyterrorystami - praktykiem i teoretykiem Współczesne modele państw dały nam złudzenie, że to one i tylko one będą się zajmować tymi zagrożeniami za nas. A zupełnie naturalnym odruchem każdego człowieka jest pilnowanie siebie, swojej rodziny i terenu, na którym egzystuje – zauważa Maciej Górski, ekspert ds. bezpieczeństwa.

5. "Fake-newsy” rządzą światem. Wyrażenie „postprawda” zostało uznane przez kolegium redakcyjne „Słownika Oksfordzkiego” za słowo roku 2016. To termin „odnoszący się do lub opisujący sytuację, w której obiektywne fakty mają mniejsze znaczenie w kształtowaniu opinii publicznej niż odwołania do emocji i osobistych przekonań”.

6. Reportaż survivalowy Sprzęt survivalowca (wersja mini i maxi), ubranie survivalowca i całę życie survivalowca. Zasada główna: sztuka survivalu polega na tym, że robimy coś z tego, co jest pod ręką. Jak nie ma niczego, to robimy coś z niczego.

7. Sporty ekstramalne Skialpinizm, downhill, freeskiing, wingsuit, freediving i inne. Przeczytaj, a nuż najdzie cię ochota?

8. 100 dowcipów tak nieśmiesznych, że aż śmiesznych. Czyli porcja sucharów do poczytania i zażenowania się na plaży.

9. Test sprzętów AGD Wiedziałeś, że jest coś takiego jak frytkownica beztłuszczowa albo lodziarko-jogurtownica?

10. Smartradia samochodowe Czyli jak się podłączyć do smartfona w samochodzie, który nie jest sztuką-nówką z salonu.

11. Geneza nazw marek i modeli samochodów Za nazwami modeli samochodów stoją ciekawe historie. Wybraliśmy najlepsze, także te nieco kontrowersyjne, które nie przyjęły się w różnych krajach (np. Toyota MR2 – po francusku „emerdu”, czyli „gówno”).

12. Białe buty „Freshbox” to zapach kartonu z nowiutkimi butami sportowymi. Całkiem przyjemny. Białe, nowe buty sprawiają, że ich posiadacz cały tak ładnie pachnie.

13. Jak ubrania militarne wpływają na męską modę Czyli co zawdzięczamy armii w kwestii stylu (nie tylko budrysówki i bojówki).

14. Jak zostać autorytetem we własnej dziedzinie? Nie chodzi o to, żeby błyszczeć w każdej dyskusji. Chodzi o to, żeby... być dyskusją, tworzyć ją, żeby dyktować to, o czym mówi cała branża. Żeby być twarzą, która staje ludziom przed oczami, kiedy myślą o twojej dziedzinie.

15. Jeśli nie pigułka "po", to co? Logo to magazyn dla mężczyzn łączący ze sobą tematykę związaną ze stylem życia z elementami shoppingowymi.To wyjątkowa formuła w skali całej Europy.

Miesięcznik ma też oryginalną formułą redakcyjną. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.
Logo to magazyn dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości.

Zamawiając półroczną lub roczną prenumeratę możesz zaoszczędzić czas i pieniądze!



Skontaktuj się z nami, jeśli chciałbyś obdarować bliską Ci osobę prezentem w postaci prenumeraty.
Na wskazany adres możemy wysłać taką oto kartę prezentową:


Dynastie Europy

Klienci, którzy kupili ten towar, kupili także:

"Everest. Na pewną śmierć" Beck Weathers wspinaczka wysokogórska

"Everest. Na pewną śmierć" Beck Weathers

cena: 39,99 zł 29,99 zł

"KARBALA" Piotr Głuchowski, Marcin Górka literatura faktu

"KARBALA" Piotr Głuchowski, Marcin Górka

cena: 39,99 zł 29,99 zł

Recenzje naszych klientów o produkcie:

Recenzje naszych klientów o produkcie:

zaloguj się żeby dodać własną recenzję