Pomoc - kulturalnysklep.pl
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
 Skip Navigation LinksStrona główna > Pomoc > Regulamin zakupów dla Konsumentów

koszyk jest pusty

Regulamin zakupów




Kontakt


Księgarnia internetowa działająca pod adresem www.kulturalnysklep.pl prowadzona jest przez:
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
NIP: 526 030 56 44
wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 59944. Kapitał zakładowy w wysokości: 47.665.426 PLN; kapitał wpłacony w całości.

Dział Sprzedaży Wysyłkowej jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie, w godzinach od 9.00 do 17.00.
Infolinia: 22 555 44 00
Numer telefonu dla Klientów z zagranicy: +48 22 555 44 00
e-mail: kulturalnysklep@agora.pl


Rejestracja


Jeżeli dokonujecie Państwo zakupów na www.kulturalnysklep.pl pierwszy raz prosimy o zarejestrowanie się w systemie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Dzięki zarejestrowaniu i zalogowaniu się system sklepowy będzie w stanie rozpoznać Państwa jako stałych użytkowników sklepu.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest konieczne, aby założyć konto i uzyskać możliwość dokonywania zakupów w sklepie internetowym.
Na podstawie danych z formularza wystawimy fakturę i dostarczymy zamówione towary pod wskazany adres.
Uwaga! Formularz rejestracyjny wystarczy wypełnić tylko raz.

Jeżeli wcześniej zamawialiście Państwo jedno z wydawnictw Agory telefonicznie lub listownie, to konto sklepowe zostało wygenerowane automatycznie. Aby sprawdzić, jaki jest Państwa login i hasło prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży Wysyłkowej:


Przy okazji pierwszego zalogowania, a w szczególności w przypadku dokonywania pierwszych zakupów, polecamy zmianę hasła na takie, które będzie znane tylko Państwu.


Jak kupować i jak zapłacić?


Po wyszukaniu interesującego produktu można od razu dołożyć go do koszyka lub zobaczyć jego opis i dopiero wtedy zdecydować się na zakup. Zawartość koszyka można sprawdzić w każdym momencie, klikając na przycisk "Twój koszyk".

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający zamówienie. W przypadku zamówień płatnych przelewem, e-mail będzie zawierał numer konta bankowego, na które należy dokonać płatności.

W sklepie internetowym kulturalnysklep.pl istnieje możliwość zapłaty za zakupione towary:
- płatnością elektroniczną (karta kredytowa lub ePrzelew) - obsługę tego rodzaju płatności zapewnia firma eCard
- za pobraniem
- przelewem tradycyjnym.

Płatność przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub ePrzelewem oznacza, ze realizacja zamówienia zostania rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty przez kulturalnysklep.pl.
UWAGA! Jeżeli wybraliście Państwo płatność przelewem tradycyjnym, numer konta do wpłaty otrzymacie Państwo w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Dla każdego Klienta generowany jest indywidualny numer konta bankowego.

Płatność za pobraniem oznacza, że po złożeniu zamówienia wyślemy zamówiony towar, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki.
UWAGA! Za pobraniem nie można zapłacić za prenumeratę czasopism.

Kartą kredytową można zapłacić za dowolny towar z naszego sklepu - po zaakceptowaniu zamówienia zostaniecie Państwo przekierowani na stronę firmy eCard, która zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji.

Akceptujemy płatności następującymi kartami kredytowymi: Visa, MasterCard oraz Maestro.
Płatność kartą Maestro w Internecie możliwa jest przy wykorzystaniu SecureCode w systemie 3D-Secure. Każdy posiadacz takiej karty, aby dokonać nią transakcji w sklepie, powinien udać się wcześniej do swojego banku celem nadania mu alfanumerycznego hasła SecureCode, wykorzystywanego tylko i wyłącznie do transakcji internetowych.
Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron - o tym, czy dana karta Visa Electron może być używana przy płaceniu w Internecie, decyduje bank-wystawca karty.

Wysokie bezpieczeństwo dla transakcji kartowych zapewniane jest przez zastosowanie m.in. następujących zabezpieczeń transakcji:
- 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode),
- SSL 128 bitów (thawte SSL certyfikat)
eCard S.A. wdrożył technologię 3D Secure, która w znacznym stopniu redukuje ilość transakcji oszukańczych w Internecie oraz przenosi odpowiedzialność za tego typu transakcje na bank który wydał kartę.
System zapewnia wysokie bezpieczeństwo również dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nie trafiają do sklepu internetowego i nigdzie nie są one przechowywane. Klient ma gwarancję, że numer jego karty zna tylko on i jego bank.

Płatności elektroniczne ePrzelewy korzystanie z tej formy płatności proponujemy Klientom, którzy posiadają konto z dostępem do bankowości elektronicznej.
Wybierając płatność ePrzelewem zostaniecie Państwo przekierowani do serwisu transakcyjnego swojego banku. Po zalogowaniu się do swojego konta internetowego w banku otrzymacie Państwo gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, wrócicie Państwo na strony internetowe sklepu.

Przelew elektroniczny jest realizowany online, nie ma możliwości wprowadzania zmian do przelewu przygotowanego przez eCard! Wysłanie przelewu nie może być odkładane na późniejszy termin, przelew musi być autoryzowany od razu po przekierowaniu na stronę banku.
Każda nowa transakcja ma swój indywidualny numer przypisany do danego zamówienia. Składając kolejne zamówienia, prosimy nie korzystać z informacji podanych w poprzednich przelewach (zwłaszcza z numeru rachunku oraz tytułów przelewów)! W przypadku wykorzystania tych danych, dokonana płatność nie trafi na rachunek naszego sklepu, tylko na konto pośrednika transakcji eCard.

Przelewu elektronicznego można także dokonać korzystając z bankowości elektronicznej banków:
- ING Bank Śląski
- Lukas Bank
- Kredyt Bank
- Raiffeisen Bank
- Invest Bank
- Deutsche Bank

Wybranie takiej formy płatności spowoduje, że nie zostaniecie Państwo przekierowani bezpośrednio na stronę swojego banku, tylko zostanie Państwu wyświetlona przez eCard strona z wszystkim niezbędnymi danymi do dokonania przelewu.
Należy wówczas zalogować się do swojego konta bankowości elektronicznej i wykonać przelew jednorazowy (wszystkie dane do przelewu są zebrane w jednym miejscu - w oknie, które wyświetlił eCard).

Ważne
Każda nowa transakcja ma swój indywidualny numer przypisany do danego zamówienia. Składając kolejne zamówienia, prosimy nie korzystać z informacji podanych w poprzednich przelewach (zwłaszcza z numeru rachunku oraz tytułów przelewów)! W przypadku wykorzystania tych danych, dokonana płatność nie trafi na rachunek naszego sklepu, tylko na konto pośrednika transakcji eCard.

Bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pomocą ePrzelewów jest zapewnione przez zastosowanie 128 bitowego protokołu SSL, jak równiez przez procedury identyfikacji klienta w banku (login, hasło, hasło jednorazowe). Dokonując przelewu online, logujecie się Państwo bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku. Informacje o Państwa profilu posiada tylko i wyłącznie bank.

W przypadku braku towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, kulturalnysklep.pl w terminie 7 dniu od daty złożenia zamówienia, poinformuje Klienta oraz niezwłocznie zwróci uiszczoną z góry zapłatę za towar i zapłaconymi kosztami przesyłki.


Koszty wysyłki i terminy realizacji zamówień


przelew, karta kredytowa płatność przy odbiorze (pobranie)
Paczka w Ruchu 4,99 zł 6,99 zł
Paczkomat 7,99 zł 9,99 zł
Przesyłka pocztowa 9,99 zł 11,99 zł
Przesyłka kurierska 10,99 zł 12,99 zł
Koszt wysyłki nie zależy od wagi przesyłki.

Zamawiając prenumeratę czasopism, prenumeratę kolekcji lub składając zamówienie o wartości powyżej 140 zł, z dostawą na terenie Polski nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki.

UWAGA! Niektóre produkty, ze względu na gabaryty, wartość lub sposób przygotowania do wysyłki, mogą mieć przypisaną inną niż w/w wartość opłaty pocztowej. Informacja o wysokości tej opłaty znajduje się na karcie produktu. Opłata ta zostanie dodana do wartości zamówienia, w koszyku, przy dokonywaniu zakupu.
Zamawiając czasopisma i plakaty nie ma możliwości wyboru formy dostawy Paczka w Ruchu lub Paczkomat. Plakaty wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską.

DOSTAWA POZA GRANICE POLSKI:
Dostawa za granicę jest możliwa, o ile w opisie produktu nie znajduje się informacja o terytorialnym ograniczeniu wysyłki tylko do terenu Polski. Koszt wysyłki poza granice Polski to 60 zł za każdą przesyłkę.


Czas oczekiwania na przesyłkę.


Czas kompletowania przesyłki
Informacja o tym, jak szybko możemy przygotować do wysłania konkretny towar podajemy przy jego opisie, np. "wysyłamy w ciągu 2-3 dni".
Jest to orientacyjny czas, liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji, do chwili przekazania przesyłki do wysłania.

Zamówienie płatne przelewem jest kompletowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych terminów.

W przypadku zamówienia, w skład którego wchodzi wiele produktów, może ono ulec podziałowi ze względu na brak wspólnych form dostawy i płatności dla poszczególnych produktów.

Publikacje dostępne w przedsprzedaży wysyłane są nie wcześniej, niż w dzień oficjalnej premiery rynkowej.

Czas dostawy przesyłki
Do orientacyjnego czasu, potrzebnego do skompletowania przesyłki, należy doliczyć czas dostawy określony przez dostawców.

W przypadku zamówienia prenumeraty czasopism, wysyłkę rozpoczniemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Prenumerata kolekcji, zamówiona w trakcie ukazywania się jej w sprzedaży w tradycyjnej sieci dystrybucji, wysyłana jest sukcesywnie (w pierwszej paczce wysyłamy wszystkie tomy, które ukazały się w sprzedaży do momentu złożenia zamówienia).
Kolekcja, zamówiona po ukazaniu się wszystkich tomów kolekcji w sprzedaży w tradycyjnej sieci dystrybucji, wysyłana jest w całości w jednej przesyłce. Szczegółowe informacje o formach wysyłek poszczególnych kolekcji znajdują się w opisach każdej z kolekcji.

W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu, ale nie dłużej niż 30 dni od daty zamówienia, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez sklep.

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić, po zalogowaniu się do sklepu, klikając na "Moje konto" a następnie wybierając opcję "Moje zamówienia (stan realizacji)".

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.


Podział zamówienia


Towary prezentowane na stronie sklepu znajdują się w różnych magazynach i są oddzielnie pakowane i wysyłane:

1) czasopisma i numery specjalne czasopism - magazyn w Wyszkowie; zamawiając czasopisma nie ma możliwości wyboru formy dostawy Paczka w Ruchu lub Paczkomat

2) wydawnictwa i kolekcje książkowe, płyty CD, DVD, dodatki do „Gazety Wyborczej” - magazyn w Błoniu

3) plakaty - biuro w Warszawie; plakaty wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską

Jeżeli w jednym zamówieniu znajdą się towary z różnych grup, zamówienie zostanie podzielone i dostarczymy je w oddzielnych przesyłkach.


Cena towaru


Na stronie kulturalnysklep.pl zamieszczone są informacje na temat oferty sklepu. Kulturalnysklep.pl oferuje towary znajdujące się w bazie sklepu, za pośrednictwem Internetu;
Ceny na stronie kulturalnysklep.pl:

a. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b. zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają kosztów przesyłki (z wyjątkiem cen prenumeraty zagranicznej czasopism);

Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie kulturalnysklep.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia przez Klienta;
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie www.kulturalnysklep.pl po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy i formy płatności.

Do wartości zamówionych towarów zostaną doliczone koszty wysyłki, zgodne z tabelą opłat


Zmiany w zamówieniu


W trakcie dokonywania zakupów, w koszyku (krok 1 z 2) można zmienić adres dostawy oraz adres do faktury. Po kliknięciu na "podaj inny adres dostawy" lub "podaj inny adres płatnika" będzie można wprowadzić nowy adres lub wybrać istniejący adres z listy dostępnych adresów.

Aby dokonać zmian w zamówieniu (po jego złożeniu), zmienić dane do faktury bądź adres do wysyłki, należy skontaktować się z Działem Sprzedaży Wysyłkowej:

Jeżeli zamówienie zostało już przekazane do realizacji nie będzie możliwości dokonania zmiany adresu dostawy.


Anulowanie zamówienia


Agora oczekuje na uiszczenie opłaty 60 dni od dnia złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu umowa zostaje rozwiązana bez składania odrębnych oświadczeń przez klienta lub Agorę. Rozwiązanie umowy skutkuje usunięciem zamówienia z konta klienta.


Odstąpienie od umowy - zwroty


Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, a w przypadku gdy zamówienie zostało przesłane partiami – od odebrania ostatniej przesyłki;

Oświadczenie o rezygnacji należy przesłać w terminie 14-u dni od daty otrzymania towaru, na adres prowadzącego sklep internetowy. O zachowaniu terminu decyduje data nadania oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość może być przesłane na piśmie pod adres:

AGORA S.A.
Dział Sprzedaży Wysyłkowej
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres: kulturalnysklep@agora.pl

O zachowaniu 14 dniowego terminu decyduje data nadania przesyłki zawierającej oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie trzeba podawać uzasadnienia.

Prawo zwrotu nie przysługuje konsumentowi w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych dostarczanych z zapieczętowanych opakowaniach, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Prawo odstąpienia nie dotyczy zwrotu dzienników, periodyków i czasopism z wyjątkiem umowy o prenumeratę. Klient może odstąpić od umowy o prenumeratę w terminie 14 dni od dnia doręczenia pierwszego zaprenumerowanego numeru, z tym że odstąpienie dotyczy wyłącznie numerów periodyku nie dostarczonych Klientowi przed datą złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Zwracany towar oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy odesłać listem poleconym na adres:

AGORA S.A.
Dział Sprzedaży Wysyłkowej
ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
z dopiskiem: Zwrot - kulturalnysklep.pl

Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o rezygnacji.

Klient ponosi koszty odesłania produktu pod adres Agory SA.

Sklep internetowy kulturalnysklep.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania oświadczenia o rezygnacji. W przypadku odstąpienia od umowy o prenumeratę Agora SA zwraca Klientowi wszystkie dokonane płatności pomniejszone o cennikową wartość numerów periodyków doręczonych przed dniem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od zamówienia. Agora SA może powstrzymać się od zwrotu uiszczonych kwot do czasu zwrotu zamówionych towarów.
W przypadku, gdy zwracane towary noszą ślady używania przekraczającego zwykłe zapoznanie się z ich charakterem i cechami, Agora zwraca Klientowi uiszczone kwoty pomniejszone o zmniejszenie wartości towaru.
W przypadku, gdy Klient wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania towaru oferowany przez sklep internetowy kulturalnysklep.pl, Agora SA zwraca Klientowi odstępującemu od zamówienia jedynie równowartość kosztu najtańszej oferowanej przesyłki. Celem uniknięcia wątpliwości najtańszą przesyłką dostępną w kulturalnysklep.pl jest przesyłka pocztowa opłacana przelewem lub kartą.

Pieniądze zostaną zwrócone przy użyciu tego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że klient zwróci się wyraźnie o zwrot przy użyciu innego sposobu. W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem eCard zwrot uiszczonych kwot jest dokonywany przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

UWAGA ! Nie przyjmujemy zwrotów zamówionych towarów odsyłanych jako paczka za pobraniem


Reklamacje


Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty odebrania towaru.
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez kulturalnysklep.pl przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

Reklamowany produkt (np. posiadający wady fabryczne, uszkodzony w trakcie wysyłki lub wysłany niezgodnie z zamówieniem) wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz numerem konta bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za reklamowany produkt, prosimy odesłać jak najszybciej listem poleconym na adres:

AGORA S.A.
Dział Sprzedaży Wysyłkowej
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja - kulturalnysklep.pl

Koszty związane z odesłaniem produktu reklamowanego (równowartość opłaty pocztowej), zwrócimy Państwu przelewem bankowym niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

UWAGA ! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


Ochrona danych osobowych


Rejestrując się na stronie www.kulturalnysklep.pl akceptują Państwo regulamin zakupów.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez AGORA S.A. z siedzibą w Warszawie, 00-732, ul. Czerska 8/10, w celu realizacji zamówienia oraz realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Agory S.A. Dane są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182 - tekst jednolity). Informujemy także, że przysługuje Państwu prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne.


Postanowienia końcowe


1. Obecność towaru w cenniku sklepu internetowego kulturalnysklep.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.

2. Kulturalnysklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w kulturalnymsklepie.pl.

4. W sprawach nieuregulowanych w "Regulaminie zakupów" mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

5.Niniejszy Regulamin Zakupów może zostać zmieniony przez kulturalnysklep.pl. O planowanej zmianie kulturalnysklep.pl poinformuje Państwa, wysyłając stosowną informację na adresy kont rejestracyjnych i zamieszczając ją na stronie internetowej www.kulturalnysklep.pl, przy czym do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian, zastosowania mają postanowienia dotychczasowe, chyba, że wyrażą Państwo na piśmie zgodę na zastosowanie nowych postanowień




« wróć do sklepu

« wróć do pomocy