Pomoc - kulturalnysklep.pl
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

koszyk jest pusty

Gdzie znajdę numer konta bankowego do dokonania przedpłaty?


Numer konta bankowego wysyłamy e-mailem. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. W potwierdzeniu znajdą się wszystkie informacje niezbędne do dokonania przelewu.
UWAGA: Dla każdego Klienta generowany jest indywidualny numer konta bankowego.


Kiedy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia?


Każde zamówienie w naszym sklepie jest weryfikowane przez obsługę sklepu. Czas oczekiwania na otrzymanie potwierdzenia zależy od ilości zamówień złożonych w sklepie oraz od tego, kiedy zamówienie zostało złożone.
Z reguły potwierdzenie powinno dotrzeć w ciągu 2-3 godzin od złożenia zamówienia.
Jeżeli zamówienie zostało złożone po godz. 17 (od poniedziałku do czwartku), potwierdzenie otrzymasz następnego dnia. Jeżeli zamówienie zostało złożone po godz. 17 w piątek, potwierdzenie otrzymasz w poniedziałek.
Obsługa sklepu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.


Jakie są koszty dostawy przesyłki?


Forma dostawy / forma płatnościprzelew, karta kredytowa płatność przy odbiorze (pobranie)
Paczka w Ruchu 4,99 zł 6,99 zł
Paczkomat 7,99 zł 9,99 zł
Przesyłka pocztowa 9,99 zł 11,99 zł
Przesyłka kurierska 10,99 zł 12,99 zł
Koszt wysyłki nie zależy od wagi przesyłki.

Zamawiając prenumeratę czasopism, prenumeratę kolekcji lub składając zamówienie o wartości powyżej 140 zł, z dostawą na terenie Polski nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki.

UWAGA! Niektóre produkty, ze względu na gabaryty, wartość lub sposób przygotowania do wysyłki, mogą mieć przypisaną inną niż w/w wartość opłaty pocztowej. Informacja o wysokości tej opłaty znajduje się na karcie produktu. Opłata ta zostanie dodana do wartości zamówienia, w koszyku, przy dokonywaniu zakupu.
Zamawiając czasopisma i plakaty nie ma możliwości wyboru formy dostawy Paczka w Ruchu lub Paczkomat.

DOSTAWA POZA GRANICAMI POLSKI:

Dostawa za granicę jest możliwa, o ile w opisie produkty nie znajduje się informacja o terytorialnym ograniczeniu wysyłki tylko do terenu Polski.
Koszt wysyłki poza granice Polski to 60 zł za każdą przesyłkę.

Jak zwrócić towar?


Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 roku. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), każdy towar zamówiony na stronie www.kulturalnysklep.pl można zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Prawo zwrotu nie przysługuje konsumentowi w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
Prawo zwrotu nie dotyczy czasopism.

Zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy prosimy odesłać listem poleconym na adres:
AGORA S.A.
Dział Sprzedaży Wysyłkowej
ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
z dopiskiem: Zwrot - kulturalnysklep.pl

Sklep internetowy kulturalnysklep.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry. Gwarantujemy zwrot wartości produktu, bez kosztów wysyłki. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszt ich odesłania ponosi Klient.

UWAGA ! Nie przyjmujemy zwrotów zamówionych towarów odsyłanych jako paczka za pobraniem


Faktury VAT


Dokumenty płatnicze są wysyłane razem z towarem lub pocztą elektroniczną. W przypadku zamówień na czasopisma, dokumenty płatnicze są wysyłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną.

Akceptacja Regulaminu oznacza wyrażenie zgody na przesyłanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług, Dz.U.2011 nr 177 poz. 1054 z późniejszymi zmianami.

Chcąc zmienić dane do faktury bądź adres do wysyłki po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z Działem Sprzedaży Wysyłkowej:
  • e-mail: kulturalnysklep@agora.pl
  • infolinia: (22) 555 44 00.
    Jeżeli zamówienie zostało już przekazane do realizacji, nie będzie możliwości dokonania zmiany adresu dostawy.


  • Jak zmienić zamówienie lub anulować zamówienie?



    Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu, zmian w zamówieniu można dokonywać do momentu skompletowania zamówienia.

    Rezygnacji z całości lub części zamówienia można dokonać w przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane.

    W celu dokonania zmian w zamówieniu lub rezygnacji należy skontaktować się z Działem Sprzedaży Wysyłkowej:
  • e-mail: kulturalnysklep@agora.pl
  • infolinia: (22) 555 44 00.



  • Jak zmienić adres dostawy lub dane do faktury?


    W trakcie dokonywania zakupów, w koszyku (krok 1 z 2) można zmienić adres dostawy oraz adres do faktury. Po kliknięciu na "podaj inny adres dostawy" lub "podaj inny adres płatnika" będzie można wprowadzić nowy adres lub wybrać istniejący adres z listy dostępnych adresów.

    Chcąc zmienić dane do faktury bądź adres do wysyłki po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z Działem Sprzedaży Wysyłkowej:
  • e-mail: kulturalnysklep@agora.pl
  • infolinia: (22) 555 44 00.
    Jeżeli zamówienie zostało już przekazane do realizacji nie będzie możliwości dokonania zmiany adresu dostawy.




  • « wróć do sklepu

    « wróć do pomocy